Asiakaspalvelutiimi

Osallistujat johdatetaan toiminnallisten harjoitusten avulla asiakaspalvelun ytimeen. Osallistujat saavat valmennuksissa työkaluja laadukkaaseen asiakaspalveluun ja puhumisen taito kehittyy. Osallistujat saavat käyttöönsä koulutusmateriaalit, analyysin kehityksestä ja kehitettävistä asioista sekä loppuyhteenvedon valmennuksista. Valmennusten jälkeen osallistujilla on hallussa pelisäännöt laadukkaaseen asiakaspalveluun.

Teemat

  • Hyvän asiakaskokemuksen rakentaminen
  • Timanttinen asiakaspalvelu
  • Aito kohtaaminen ja läsnäolo
  • Rohkea ulosanti

Osallistujamäärä 

5 – 15  henkilöä.

Kesto

2 x 3 tuntia.

Hinta

2 780 € + alv. 25,5 %.

Hinta sisältää:

  • Aloituspalaveri tilaajan kanssa
  • Suunnittelutyön
  • 2 x 3 tunnin vuorovaikutusvalmennukset
  • Mahdolliset matka- ja majoituskulut
  • Yhteenvedon valmennuksista
  • Koulutusmateriaali osallistujille
  • Loppupalaverin tilaajan kanssa

Voimme räätälöidä valmennuksen myös sinun yrityksesi tarpeiden mukaan.